تلفن: 09373153748 - 09390737683


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/meysama1/public_html/components/com_k2/models/item.php on line 763

آینده بیت کوین یا ارز دیجیتال

تاریخ معرفی بیت کوین یا ارز دیجیتال به سال 2009 باز میگردد

، که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با آینده این نوع ارز دیجیتال یا همان بیت کوین Bit Coin آشنا کنیم.  آینده بیت کوین به احتمال زیاد روشن خواهد بود. تحلیلگران مختلف تلاش کرده اند تا ارزش بیت کوین را در آینده حدس بزنند، برخی معتقدند که تا یک یا دو سال آینده قیمت بیت کوین به ۱۵۰۰۰ دلار خواهد رسید. (بنظر میتوان به آینده آن خوش بین بود) اما خیلی ها این را فراموش کرده اند که اگر بیت کوین طلا و سرمایه گذاری دیجیتال است، این ارزش بلند مدت آن است که واقعا اهمیت دارد. بیت کوین نادر است. بیت کوین کمیاب است . اکثریت قریب به اتفاق، حتی یک عدد بیت کوین کامل ندارند چون تعداد آن محدود است و این باعث تقاضا می شود. تقاضا تقاضا و تقاضا و در نهایت قیمتی که فکرش را نمی توانید بکنید. بیت کوین به راحتی می تواند بسیار ارزشمند باشد که حتی همه میلیونرها هم نمی توانند از آن یک واحد داشته باشند.

اقبال گاندام، یکی از مدیران شرکت eToro، می گوید که اگر واقعا بیت کوین بخواهد به یک ارز قانونی تبدیل شود، باید به ارزش یک میلیون دلار برسد؛ چرا که مردم تنها جزئی از آن را خرج خواهند کرد و شما تنها وقتی می‌توانید این کار را انجام دهید که آن جزء، ارزش معقولی داشته باشد.

در این میان باید در نظر داشت که این ارز معایبی هم میتواند داشته باشد نظیر پولشویی چون اسم و رسم شخص پرداخت کننده در آن مشخص نیست، و نکته ای که شاید برای ایران از لحاظ منافع محسوب شود این است که بیت کوین یا ارز دیجیتال میتواند تحریم ها را به راحتی دور بزند و ما به سریع ترین شکل ممکن به خواسته هایمان برسیم. بیت کوین در اوج بحران‌های مالی دهه گذشته و به عنوان یک جایگزین برای ارزهای تحت حمایت دولت‌ها متولد شد. سهام داران بیت کوین استدلال می‌کنند که بخشی از دنیای ارزهای مدرن، ساخته دست اقتصاد است که بانک‌های مرکزی برای افزایش رشد اقتصادی، آن ارز‌ها را چاپ می‌کنند.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، از لحاظ سود اقتصادی در جایگاه برابر یا حتی بهتر از رقبای سنتی و کاغذی خود قرار می‌گیرند. از آنجایی که بیت کوین یک ارز غیر متمرکز است، تحت تسلط هیچ بانک مرکزی یا دولتی نیست؛ به این معنی که افراد می‌توانند بدون واسطه در آن عمل کنند. بخشی از جذابیت بیت کوین به خاطر همین موضوع است. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال تحت بستری به اسم بلاک چین قرار دارند؛ بلاک چین یک دفتر کل دیجیتالی است که نمی‌تواند تغییر کند و همه معاملات، مدارک وام‌ها یا تاریخچه دارایی‌ها در آن ثبت می‌شود که مهم‌ترین و مفیدترین جنبه قلمرو ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

آینده بیت کوین

بیت کوین

ارز دیجیتال

Bitcoin


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/meysama1/public_html/components/com_k2/templates/default/item.php on line 248
محتوای بیشتر در این بخش: « سئو

نظر دادن

تمامی فیلد های ستاره دار را پر کنید و از وارد کردن تگ های html خود داری نمائید.

طراحی_سایت_میثم_احمدیتمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به میثمــ احمدیـــ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط میثم احمدی پیگرد قانونی دارد.

مشاهده قانون جرايم رايانه‌ای