تلفن: 09373153748 - 09390737683


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/meysama1/public_html/components/com_k2/models/item.php on line 763

آموزش HTML5 قسمت دوم: تگ پاراگراف

بسم الله الرحمن الرحیم

در قسمت دوم با تگ ها آشنا میشویم.

شما در این بخش با آموزش HTML و نحوه نشانه گذاری و تگ ها آشنا میشوید. تگ ها یا Tag با دو علامت بزرگتر و کوچکتر ایجاد میشوند مثل . بعضی از تگ ها نیاز به باز کردن و بستن دارند مثل تگ پاراگراف. و .

تگ پاراگراف یا تگ p برای شما میتواند پارگراف ایجاد کند به این صورت که مابین این دو تگ متن دلخواه خود را مینویسید و در صفحه نمایش داده میشود.

سلام من یک پاراگراف هستم

این تگ شبیه اینتر زدن در نرم افزار ورد عمل میکند و به خط بعد متن شما را منتقل میکند. برای مثال خط بالا سلام من یک پاراگراف هستم واقعا در یک تگ p قرار گرفته است. و خودش بصورت مجزا از بقیه ی بخش ها نمایش داده میشود. HTML و HEAD وTITLE وBODY هم تگ هستند. به مثال زیر توجه کنید و سعی کنید آنرا بنویسید و از روی آنها تمرین کنید تا بیشتر با این مفهموم آشنا شوید.

 

 

صفحه تست



    این تگ پاراگراف ایجاد میکند  برای ایجاد پاراگراف از آن استفاده کنید.




 

HTML5

تگ های HTML

نحوه استفاد از تگ

نشانه گذاری یا TAG


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/meysama1/public_html/components/com_k2/templates/default/item.php on line 248

نظر دادن

تمامی فیلد های ستاره دار را پر کنید و از وارد کردن تگ های html خود داری نمائید.

طراحی_سایت_میثم_احمدیتمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به میثمــ احمدیـــ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط میثم احمدی پیگرد قانونی دارد.

مشاهده قانون جرايم رايانه‌ای